Wil jij ook blij worden van je hypotheek?

Het gaat niet om de cijfers zelf. Het gaat om jouw goede gevoel daarbij. 

Over mij

Ik ben Chris de Bruin en werk al vanaf 1985 in de financiële dienstverlening.  Na een aantal jaren gewerkt te hebben bij levensverzekeraars besloot ik in 1991 een eigen kantoor voor financiële dienstverlening te starten. Ik had inmiddels gezien dat de adviseur een prachtige rol kan spelen in het krachtenveld aanbieder-adviseur-consument.  Die consument wil zich graag verzorgd weten in de handen van een betrouwbaar iemand, aan wie hij met een gerust hart zijn zaken kan overdragen, zijn adviseur. Dat vond ik van meet af aan al heel logisch. Financiële dienstverlening bestaat voor het grootste deel uit het winnen van vertrouwen van jou en al die duizenden andere consumenten. En dus besloot ik vanaf de eerste minuut uit te gaan van jou, en niet van het product, de aanbieder of mijzelf. Die inmiddels afgezaagde tekst “de klant  centraal”, was bij mij al jaren voordat hij werd uitgevonden dagelijkse kost. 

Chris de Bruin

Zakelijk

Al een paar jaar vóór dat de wetgeving werd aangepast en provisie’s op veel financiële producten niet meer werden toegestaan, ben ik gestart met een systeem van rechtstreekse beloning door de klant. Je krijgt dus van mij een factuur voor het werk dat ik voor je doe. Vanaf 2013 is dit wettelijk verplicht geworden. Ook werk ik al vanaf 2010 met Voorwaarden van Dienstverlening tussen jou en mijn kantoor. Dat voorkomt verrassingen. Zowel de afgesproken tarieven als de voorwaarden van dienstverlening leggen we vast in een door ons beiden getekende opdracht van dienstverlening. Daarmee is de zakelijke basis voor een perfecte samenwerking gelegd. 

Kies de rol die bij jou past

Jij wilt een goede hypotheek, ik wil een blije relatie. Ik zorg ervoor dat jij voortdurende het gevoel hebt dat je de informatie krijgt die je nodig hebt om te kunnen volgen waar ik mee bezig ben – meer niet. Wil je alles op de voet volgen? Prima, dat kan. Wil je liever alleen de hoofdlijnen weten? Kan ook. Ik ga van jou zeker geen hypotheekexpert maken, maar ik zorg er wel voor dat je voldoende informatie hebt om op essentiële beslismomenten ook echt goede beslissingen te kunnen nemen. Daarna mag je alles weer vergeten. Later nagaan wat ik heb gedaan is makkelijk: je ontvangt voortdurende updates van het aanvraagproces en na afloop een uitgebreid rapport met alle financiële informatie die jij wilt hebben.

Influence: testimonials

Add testimonial description here. Edit and place your own text.

John Doe

Codetic

Add testimonial description here. Edit and place your own text.

John Doe

Codetic

Add testimonial description here. Edit and place your own text.

John Doe

Codetic

Dit wil jij en ga ik je leveren als ik jouw hypotheek mag verzorgen:

Jouw eerste vragen

Nee. Een kennismakingsgesprek is altijd kosteloos. In het algemeen geldt trouwens bij mijn kantoor dat je nooit ergens voor hoeft te betalen, als dat niet eerst vooraf schriftelijk is vastgelegd.

Ik nu ook nog niet, maar speciaal daarom begin ik altijd met een maximaalberekening. Daarmee reken ik uit wat jouw maximaal haalbare hypotheek is. Als dat nodig is, houd ik daarbij rekening met je hypotheekverleden.

Nee. De totale fee die je aan mijn kantoor moet betalen, is opgeknipt in meerdere fasen van het traject. Je hebt altijd het recht de opdracht tussentijds af te breken. Je betaalt dan de volgende fasen niet.

Terechte vraag. Ik kan wel zoveel roepen. Wat je kunt doen is reviews over mij lezen. Die vind je op deze site, maar ook op bijvoorbeeld www.advieskeuze.nl. Die laatste site kan ik niet beïnvloeden!

Nou en of! En die wordt regelmatig bijgehouden. De vergunningen voor financieel adviseurs vallen onder het toezicht van de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Dit is de link naar de openbare site van de AFM waar je precies kunt zien over welke vergunningen mijn kantoor beschikt. Daarnaast  ben ik ook aangesloten bij de Stichting Erkend Financieel Adviseur.

Enthousiast geworden?

Ik ben het al jaren! Mail me en ik bel je voor een eerste telefonische kennismaking, die helemaal vrijblijvend en kosteloos is. Je mag zelf bepalen op welke dag en welke tijd (ook ‘s avonds) ik je bel. Kost je dus niks, maar levert je wel wat op, namelijk een goed gevoel over mijn dienstverlening.